På premieretur til Stockholm!

Snart ferdigpakket!

I morgen går turen til Stockholm. Siden jeg er så glad i å reise passer det meg perfekt at jeg får reise litt igjennom jobben. Jeg skal nemlig delta på den norske Big Brother-premieren som går av stabelen i morgen. Dette er den første norske Big Brother-innspillingen siden 2006, så det blir spennende å se om det norske folk er klare for en ny runde. Vi har alle en “kikker” i oss så jeg har trua.

Uansett blir det spennende å se Stockholm. Jeg har faktisk ikke vært der enda, og gleder meg veldig til å oppleve byen. Flyet ankommer Arlanda 13.30 og jeg skal bo på Hotell Nordic Light i Stockholm. Middag blir på Restaurant Eriks, gondolen kl. 18:30, før turen går til BB-huset og sendestart 21.30.

Kommer tilbake til detaljer om turen i morgen!

Bella

Legg igjen en kommentar

