Nyårets reisedrømmer!

Sitter og drømmer meg bort på nettet og prøver å bestemme meg for hvor turen skal gå på nyåret. Vinteren er lang, mørk og kald og mange får vinterdepresjoner.  Derfor er viktig med et avbrekk med påfyll av sol og C-vitamin med en tur til varmere strøk.

Listen over steder jeg ikke har sett er lang og jeg er egentlig veldig åpen på hvor denne turen skal gå. Men må innrømme at Mexico, Maldivene og Thailand står høyt på listen for neste år. Planen er å være borte i omtrent to uker og at det skjer litt mer enn bare soling slik at vi virkelig kan oppleve reisemålet. Tips og råd fra egne erfaringer er gull verdt så de tas imot med takk.

Enn så lenge skal jeg drømme meg bort i noen deilige bilder av ventende reisemål!

-Bella-

Legg igjen en kommentar

