Endelig lov å peke!

Da jeg var i Italia for et par uker siden hadde jeg virkelig behov for en pekebok. Italienerne er ikke over gjennomsnittet gode i engelsk, og siden jeg ikke kan italiensk må jeg innrømme vi hadde litt kommunikasjonsproblemer. Satt ved bassenget og bestilte frukt, tjue minutter senere fikk jeg seks småretter. Derfor vil jeg virkelig anbefale at du går til innkjøp av en pekebok om du reiser til et land der de ikke snakker godt engelsk. Pekebok for turister selges for 127,- på bokkilden.no.

-Bella-

Legg igjen en kommentar

