Skyscanner – reise-appen du må ha!

20130103-223554.jpg

Skyscanner er en app alle reiseglade, reiseentusiaster og ferieelsker må ha. Her finner du raskt og enkelt billige flyreiser til dine favorittreisemål. Selv elsker jeg appen og bruker den ofte når jeg drømmer meg bort til hvite strender, puddersnø eller utfordrende opplevelsesreiser.

Denne sommeren vil jeg utforske Kroatia og med appenen fant jeg superenkelt billige billetter midt i fellesferien. Love it!

Besøk skyscanner på nett her!

20130103-223603.jpg

20130103-223611.jpg

Legg igjen en kommentar

