Leselyst og reisefeber!

bilde 1(2)

Det er bare en uke til avreise og jeg er i dyp reaserch på hvert av reisemålene. Lonely Planet er fantastiske når det kommer til reiseguider, og jeg kan absolutt anbefale pocket-bøkene deres. Akkurat nå har jeg fordypet meg i Thailand-guiden.

bilde

Hei, bikinisesong!

Ikke nok med at jeg har kort tid på å lese ferdig boken, bikinisesongen kommer også brått på i år. Jeg har derfor startet året (som mange andre) med superfood og kickstart på treningsfronten. Det går derfor ikke en dag uten enten Zumba, Pilates, Yoga, Spinning, styrke eller treningstur. Gode tips tas imot med TAKK! ❤

Smootie med spirulina og ingefær!
Smootie med spirulina og ingefær!

 

Legg igjen en kommentar

