Planlegg sommeren nå!

IMG_7103

 

Visste du at de fleste planlegger ferien sin i januar? Vel, det kan jeg godt forstå, for når kulda biter som den gjør nå om dagen er det ingenting som er deiligere enn å drømme seg bort til eksotiske reisemål. Selv om jeg er snart reiser til varmere strøk står ikke det i veien for å planlegge sommerferien. Selv er planen min å reise til Kroatia i sommer, men jeg håper å få til noen flere turer, så om du har gode tips tas de imot med glede.

IMG_1468

5 Europeiske reisemål du bør vurdere i sommer:

Dubrovnik – Kroatia

Kypros – Hellas

Secilia – Italia

Barcelona – Spania

Nice – Frankrike

IMG_2275

Norwegian har fortsatt januarsalg og her kan du virkelig gjøre noen skikkelige kupp. Selv har jeg benyttet meg av salget ved å bestille billetter til New York i oktober. Jeg har vært der tidligere, men det er ikke uten grunn at byen blir kalt «The big apple», og man blir ikke ferdig med å oppleve denne fantastiske byen.

New York

Legg igjen en kommentar

