180 og elegant?

20130118-111933.jpg</a

Vel fremme i Singapore må jeg si det er deilig å endelig strekke ut bena på en hotellseng. I teorien er det kanskje veldig elegant å være 180 cm, men på fly skulle jeg ønske jeg var en meter kortere.

Først fikk vi seter hver for oss, og jeg var så "heldig" å få sitte ved siden av en ett-åring. Heldigvis var ikke flyet fullt og vi fikk en treseter helt for oss selv. Så egentlig har jeg ingenting å klage på, men det var uansett godt å komme av flyet etter 12 timer i lufta.

Første møte med Singapore var strålende sol og 32 grader. En herlig overgang fra bitende minusgrader på Gardermoen. Hotellet vårt er fint, med en fantastisk glassheis som går gjennom lobbyen til 27. etasje. Må innrømme jeg fikk litt høydeskrekk selv om vi bare skulle til 16.

Her er det allerede kveld så om litt er planen å ta turen på night safari…
20130118-112022.jpg

Legg igjen en kommentar

