I belive I can fly!

20130120-120555.jpg

I dag har vi tilbragt hele formiddagen på Sentosa, en liten øy rett utenfor sentrum av Singapore. Øya er fylt med aktiviteter for enhver smak. For å nevne noe kan man oppleve Universal Studios, Under Water world, badeland, surfing, klatring, golf og ikke minst, late deg på de lange, lekre sandstrendene.

Vi dro til først til Under Water Word forsi jeg skulle dykke med hai og svømme med delfiner, men da jeg kom opp dit fikk jeg helt vondt i hjertet av de fine dyrene som var innesperret. Så jeg ombestemte meg. (Jeg håper å få det til i løpet et annet sted hvor dyrene har det bedre.)

Men det var nok av andre ting å gjøre der så jeg deppet ikke så alt for lenge. Jeg har tatt på slanger i dag, noe som var utrolig creepy. Hadde lyst til å holde den, men var alt for redd. Så vi dro til iFly hvor man få leke seg i lufttunell, og kjenne følelsen av å hoppe i fallskjerm. Jeg har alltid hatt lyst til å hoppe i fallskjerm, og dette gjorde meg ikke mindre lysten.

Nå har vi kommet oss godt til rette på det nye hotellet hvor vi skal holde hus den siste natten i Singapore. Det er nå kveld og vi skal straks ut å spise og ned på Marina Bay for et lite kveldsbad!

Xoxo

20130120-120614.jpg

20130120-120626.jpg

20130120-120645.jpg

20130120-120742.jpg

Legg igjen en kommentar

