The Beach!

20130131-081147.jpg

I går ble det ikke innlegg på bloggen for jeg var på farten helt til jeg sovnet med klærne på. Men dagen var helt fantastisk og er virkelig verdt å fortelle om. Vi dro tidlig på vannet i speedbåt for å utforske øyene rundt Krabi. Tidlig på dagen er sjøen veldig urolig og det å komme seg til den første øye viste seg å bli en utfordring for meg som blir fort sjøsyk og enda fortere redd for fart i vannet. Jeg strammet derfor redningsvesten godt og prøvde å fokusere på horisonten.

Men det var absolutt verdt det! Vi stoppet på åtte forskjellige øyer å snorkle og å gå i land. Høydepunktet for min del var helt klart The Beach stranden og Phi phi Island. Høye fjell som stuper rett ned i havet gjør at omgivelsene er helt himmelske. Snorkling var også utrolig moro, selv om jeg ble brent av en del maneter.

Turen hjem gikk veldig mye bedre oh sjøen var rolig. Det var helt fantastisk å kjenne saltvannet som sprutet i ansiktet med bris i håret omsvermet av en utsikt man bare ser på postkort.

Tilbake i Krabi fikk jeg herlig fotmassasje og pedikyr av en supersøt ladyboy. I dag har jeg startet dagen på Starbucks, så en tur på stranda før jeg nå sitter å ventet på bussen som skal ta oss til togstasjonen. Vi skal ta nattog til Bangkok gjennom Myanmar. Toget tar 13 timer og har toaletter som er et hull i gulvet, så dette blir en spennende dag.

Har antagelig ikke nett før jeg ankommer hotellet i Bangkok. Jeg Jar bursdag 2. februar og skal feire med hele gjengen i Hangover-style i Bangkok!

Bilder fra turen finner du under:

20130131-081153.jpg

20130131-081200.jpg

20130131-081207.jpg

20130131-081213.jpg

20130131-081219.jpg

20130131-081227.jpg

20130131-081240.jpg

20130131-081249.jpg

(Kommer flere bilder, men nå er bussen her)

Legg igjen en kommentar

