Back to reality!

20130206-133328.jpg

Jet-lag kjennes på kroppen i flere dager etter en lang reise. Etter 18 timers reise kom jeg natt til i går hjem fra Bangkok. Glad, trøtt og inspirert er jeg nå tilbake på jobb. Rett på hotell i Oslo for å delta på årets Social Media Days, som er et must for meg som jobber med sosiale medier, og en perfekt overgang fra ferie til virkelighet.

Men virkeligheten skal ikke holde tak i meg så alt for lenge. Allerede på søndag skal jeg la flyvingene ta meg til Spania. Den spanske turistforeningen ønsker å ha meg med på tur til Teneriffe for å vise de luksuriøse delene av øya og at dette reisemålet et mye mer enn kun en chartertur for Harry-Frans.

Jeg skal innrømme at å reise hit aldri har stått høyt på lista mi, men jeg har fått programmet over turen og det ser svært lovende ut. Hotellene ser ut som eventyrland og jeg skal både delta på karneval og svømme med havskilpaddder. Livet smiler til reisende Mac…

20130206-133353.jpg
(Deilig å strekke litt på bena på flyet)

2 thoughts on “Back to reality!

Legg igjen en kommentar

