Luksus og spa i Spania!

galerry_CIrcuito_de_aguas_000626336

Jeg har ikke mer enn landet i Norge før neste tur er klar. All utpakkingen er ikke engang ferdig, før jeg er langt inn i planleggingen av neste avreise. For noe virker dette kanskje veldig stressende, men for meg er det som en drøm. Det å reise til nye steder gir meg så utrolig mye uansett hvilket land eller hvor lenge reisen varer er det et eventyr fra første stund. På søndag går turen til Spania, og jeg gleder meg til opplevelsesreise i solfylte strøk. Opplegget for turen er allerede lagt og jeg tenkte jeg skulle avsløre noe av det som skjer her på bloggen.

 

Da jeg ankommer tidlig søndag morgen skal jeg skal først bo på Iberostar Gran Hotel Mencey i Santa Cruz og skal benytte med av hotellets lekre spa-avdeling og nyte solen før selve opplegget begynner. Mandag starter med en fottur før jeg møter resten av gruppen. Det er karneval mens jeg er der, og det skal vi være med på. Temaet er Bollywood, og jeg gleder meg til å kle meg opp i drakene jeg kjøpte i India for noen år siden.

 

Hva som skjer videre i programmet kommer jeg tilbake til i morgen, enn så lenge bør du absolutt ta en titt på det fine hotellet jeg skal bo på de første dagene…

galerry_DORCHESTERHORIZONTAL

Legg igjen en kommentar

