Vil du være med på tur?

IMG_5021

Selv om det ikke er lenge siden jeg kom hjem, er jeg allerede godt i gang med å planlegge nye reisemål. Planen er nå å oppleve Mellom-Amerika pluss noe av Sør-Amerika. Når turen blir har jeg enda ikke fastsatt, men målet er å få det til innen ett år. Værmessig anbefales det å ta denne turen mellom mai og oktober, og jeg må innrømme at været er viktig for meg. Nå er jeg på jakt etter tips fra folk som har vært i disse områdene eller om du også planlegger en lignende tur.

 

Gleder meg til å høre fra akkurat deg!

4 thoughts on “Vil du være med på tur?

  1. Hei, så glad jeg fant frem til bloggen din. Jeg har noe erfaring fra å reise i Mellom-Amerika, da jeg har vært i Guatemala, Costa Rica og Panama. Har nylig vært i Brasil, reiste ikke så mye rundt men har gjort meg noen betraktninger om å reise i disse landene. Det er bare å spørre 🙂

    1. Oj, så spennende! Jeg planlegger å ta turen i februar neste år om alt går etter planen. Ser du har en veldig fin reiseblogg. Når og hvor går din neste reise?

      1. Tusen takk! 🙂 Jeg er nå i sparemodus og tar sikte på å dra tilbake til Latin-amerika. Mulig jeg drar med ei venninne til Cuba i November, hvis ikke drar jeg alene til Guatemala på språkskole når lommeboka tillater det. Da blir det nok ikke før til neste år slik som du.

Legg igjen en kommentar

