Årets reiseblogg

Travel Blog Awards 2014!

Som faste lesere sikkert har fått med seg, er det ikke bare reiser jeg elsker, men jeg har en stor forkjærlighet for konkurranser, og hva passer vel bedre enn å kombinere de to?

 

Reiseselskapet SuperSaver arrangerer nå Travel Blog Awards, hvor de blant annet kårer Årets Reiseblogg. Derfor trenger jeg nå din hjelp. Blir du inspirert av å lese reisebloggen min, og har lyst til å hjelpe meg å komme til finalen må du gå inn å nominere Reisetid til Årets Reiseblogg.

 

Jeg er evig takknemmelig for alle som tar seg tid for min skyld!

1185188_10151792352751259_622765965_n

Legg igjen en kommentar

