5-på-topp weekend-turer i Europa!


20131010-165432.jpg

Sommeren er på hell og høsten banker på døren. Selv om jeg har hardt for å innrømme det, så er det faktisk slik. Likevel kjenner jeg at jeg er ganske klar for mørke kvelder og frisk luft. Høsten betyr også storbyweekender og jeg har samlet mine fem favoritter denne høsten.

 Storbyfavoritter denne høsten:

  1. Reykjavik
  2. Paris
  3. København
  4. Madrid
  5. Beograd

Hvilken storby vil du reise til denne høsten?

20131010-165413.jpg

 

Ikke gå glipp av Norwegians store høstsalg med masse gode reisekupp.

norwegian

Legg igjen en kommentar

