Back to California!

IMG_6898.PNG

I går booket jeg billetter til Los Angeles i oktober. Jeg har der før, men den gangen hadde vi roadtrip sørover til San Diego, nå blir det highway 1 til San Fransico. LA blir jeg aldri lei og gleder meg til å kjøre rundt i gatene jeg allerede føler meg lommekjent i.

Turen starter med noen dager på Venice- og Santa Monica Beach, før vi flyttet inn til Hollywood. Deretter går turen videre til Santa Barbara og San Fransico, før vi vender nesa sørover igjen og innom Las Vegas før LA.

Selv om jeg har vært i LA før tar jeg gjerne imot tips hvis du har noen!

IMG_3628.JPG

IMG_4514.JPG

IMG_0563.JPG

IMG_0683.JPG

IMG_0690.JPG

Legg igjen en kommentar

