Dagstur til Norefjell!

IMG_9893.JPG

 

I helgen ble det endelig litt vinter igjen. Bortsett fra en snartur til Island i april har jeg ikke sett snø siden begynnelsen av februar da jeg reiste til Cuba. Så det var et herlig gjensyn med vinteren på Norefjell. Skal innrømme jeg fikk julestemning et lite øyeblikk og at selv om jeg elsker sommer og strender var det rimelig herlig med sol og snø også.

Det var bare tre heiser som var åpne siden det ikke har kommet så alt for mye snø enda, men jeg gleder meg veldig til juleferie og håper vi får litt mer snø innen den tid slik at vi kan suse nedover bakkene igjen!

IMG_9892.JPG

IMG_9891.JPG

IMG_9890.JPG

IMG_9861.JPG

IMG_9868.JPG

IMG_9864.JPG

IMG_9865.JPG

IMG_9857.JPG

IMG_9832.JPG

IMG_9845.JPG

IMG_9854.JPG

2 kommentarer om “Dagstur til Norefjell!

Legg igjen en kommentar

