Los Angeles – On the road again!

You can travel the world but nothing comes close to the golden coast!

Los Angeles er og blir mitt favorittsted på denne jord. Jeg blir aldri lei av byen som i mitt syn har absolutt alt. Jeg er tilbake på Venice beach hvor har syklet rundt på min turkise cruiser. Frokosten nyter jeg selvsagt på mitt favorittsted, Venice Ale House, etter en tidlig morgentur langs stranden.

Denne gangen er roadtrip-ruten ny, og vi skal krysse USA og sikter oss inn på Miami. Jeg gleder meg som et lite barn til å oppleve den spennende ruten jeg har lagt opp.

Første stopp er Palm Springs, deretter går turen til Coachella-festivalen hvor vi blir over helgen. David Guetta, AC/DC, Florence and the Machine, Drake, Kygo og Hozier er bare noen av artistene som skal fylle de nærmeste dagene med god stemning.

Da fyrer vi igang Mustangen og vender snuta østover!

                      

 

 

4 thoughts on “Los Angeles – On the road again!

Legg igjen en kommentar

