Tid for høstkos!

Jeg er klar for nye eventyr og i morgen går turen til Tyskland. Sammen med en gjeng reisebloggere skal jeg reise fra Berlin til München i en uke med tog. Vi har fullt opplegg og reiseruten er som følger; Berlin, Erfurt, Thüringen, Arnstadt, Nürnberg, Coburg og München. Vi skal blant annet spise tyske pølser i hver by, på øl/vin-smaking og på sykkeltur gjennom Berlin. Turen er et samarbeid med German National Tourist Office, Best Western Hotels, DB Bahn og Nordic Travel Bloggers.

Det blir full rapport når jeg er tilbake, og i mellomtiden kan du selvsagt følge meg på Facebook, Instagram, Twitter og snapchat hvor det blir daglige oppdateringer. I tillegg har vi en egen kampanjeside der du kan følge alle de andre bloggerne jeg reiser med, og lese mer om turen.

20140617-172610-62770753.jpg

 

Legg igjen en kommentar

