Slik får du sommerfølelse, selv i regnvær!

Det er lite som kan måle seg med en festival eller fem om sommeren. Tett i tett med glade mennesker, vin i plastglass og deilig musikk fra scenen. I sommer har jeg besøkt tre festivaler i tillegg til at jeg onsdagspass til Øyafestivalen neste uke å se frem til.

 

Det hele startet med festival-utdrikningslag på Ferder festivalen på brygga i Tønsberg.  Jeg kunne ikke drømt om en bedre fest i solnedgangen med jentegjengen. Deretter gikk turen, i tradisjon tro, til Stavernfestivalen, min absolutte sommerfølelsefavoritt. Med blant andre Carpe Diem, Kygo, Klovner i kamp og Highasakite på plakaten, var det ingenting som kunne vippe Stavernfestivalen ned fra tronen, selv om dessverre Highasakite måtte avlyse på grunn av sykdom.

 

Over til en helt ny festival, nemlig Trestokkfestivalen. Her var jeg med i et team av influencere som fikk billetter for å spre ordet om denne nye musikkfesten i skogen. Og som de overrasket! Fantastisk gøy, sjarmerende og imponerende lineup. Været var til tider ikke helt på arrangørens side, og jeg tror festivalen kunne blitt enda mer intim med et mindre festivalområdet, men til å være første gang var dette utrolig bra jobbet, og jeg vil dit neste år også. Neste uke er det Øyafestivalen som står for tur. Festivalen er utsolgt, men arrangøren har lovet å selge rundt 100 billetter ved døren hver dag. (Pris 995,-). Så sleng deg på, jeg er der på onsdag!

 

Trestokkfestivalen – Finnskogen

 

Stavernfestivalen:

 

 

FERDER FESTIVAL – TØNSBERG

Legg igjen en kommentar

